• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Webcare

Een tool voor relatiemanagement

Renée van Zijl

All bindings and editions

Webcare

Een tool voor relatiemanagement

Renée van Zijl

E-book
| Dutch | Digital watermarking
  • out of stock
€16.95
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

LET OP!! Dit is een ebook is in het ePub3-formaat met extra opmaak, interactiviteit en een vaste lay-out. Een epub3 bestand wordt echter niet door alle readers ondersteund.

Webcare is het uitvoeren en monitoren van online interacties met klanten en andere relaties van een organisatie via social media, met als doel het vergroten van de klanttevredenheid, het versterken van de reputatie en het stimuleren van de verkopen. Webcare is een begrip geworden bij klanten en organisaties. Het gebruik ervan is echter niet zonder risico's. Elke reactie wordt zeer snel verspreid. Een enkel verkeerd woord kan veel reputatieschade toebrengen. In de social media zijn niet alleen klanten van een organisatie aanwezig, maar ook andere relaties. De rol die iemand vervult kan snel veranderen: zó gedraagt iemand zich nog als klant, zó is het iemand die de rol van influencer aanneemt. Iedereen kijkt mee en oefent invloed uit op de organisatie en haar relaties. Dit maakt van webcare een breed begrip en een tool voor relatiemanagement.

In het boek Webcare. Een tool voor relatiemanagement introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. In het tweede deel van het boek komen aan de orde het organiseren, monitoren, evalueren van webcare en het reageren op berichten. De auteur besteedt veel aandacht aan technieken en strategieën voor het correct formuleren van een webcarebericht. Er zijn links opgenomen naar video's, die deelonderwerpen toelichten.



Renée van Zijl is eigenaar van educatieve uitgeverij Econtentenzo. Zij is specialist in het onderwijs en in educatieve content.

Specifications

  • Publisher
    Econtentenzo
  • Edition
    1
  • Pub date
    Feb 2018
  • Pages
    9547974
  • Theme
    Communication studies
  • EAN
    9789492272065
  • E-boek
    E-boek
  • Language
    Dutch
  • Protection
    Digital watermarking

related products

Miscommunicatie

Miscommunicatie

L.H.F. Muskens
€17.99
Taakverdeling zonder Stress - Balans

Taakverdeling zonder Stress - Balans

Joyce Staneke-Meuwissen
€21.95
Ontdek PCM

Ontdek PCM

Jérôme Lefeuvre
€10.00
L'auditeur de sécurité

L'auditeur de sécurité

Robert Verhulst
€39.00
Geweldloze communicatie

Geweldloze communicatie

Marshall B. Rosenberg
€25.00