• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Impact

De kracht van onzichtbare invloed

Harrie van den Berg & Genieke Hertoghs

All bindings and editions

  • Paperback

    2018

    €34.95

Impact

De kracht van onzichtbare invloed

Harrie van den Berg & Genieke Hertoghs

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€34.95
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Hoe kan een boek ervoor zorgen dat je meer impact hebt op andere mensen? Een boek?! Stel je eens voor dat het waar is. Dat je, net als alle andere mensen die dit boek lazen, je impact sterk vergroot. Wat zou dat betekenen voor de mensen om je heen? Hoeveel beter zou je hen kunnen bereiken? Hoeveel sterker zou je staan in je werk? Hoe belooft dit boek dan impact? Het vertrekpunt van de auteurs is het feit dat mensen onbewuste en dus irrationele wezens zijn en slechts zeer beperkt gevoelig voor ratio en logica. Ze ontwikkelden en testten een stevige visie én enkele concrete technieken die de mens in dat onbewuste bereiken. Daar waar verandering écht tot stand komt en dat is een echte game changer! En... welk besluit neem je? - Je klikt nu weg omdat je denkt: 'weer zo'n verhaal over effectiviteit?' - Je parkeert die gedachte. En besluit om te leren hoe je tot anderen door kunt dringen en zo je impact sterk vergroot.

Harrie van den Berg begon als trainer bij W.J. Reddin & Associates Nederland. Als HR directeur werkte hij onder andere bij Ordina en Optiver. Als adjunct directeur bij Ormit ontwikkelde hij een MBA-ontwikkelingsprogramma. "Hoe is het mogelijk dat de ene mens succesvoller is dan de andere: ook al beschikt hij over dezelfde capaciteiten?" Deze vraag was aanleiding voor Harrie's decennialange onderzoek naar onbewuste gedragspatronen. Als expert in slimme beïnvloeding van het onbewuste, ontwikkelde hij samen met Genieke het gedachtegoed Subconscious Impact: vanuit invloed op het onbewuste samen meer resultaat bereiken. Genieke Hertoghs werkte na haar studie Nederlandse Taal en Letterkunde aan de Universiteit van Utrecht 20 jaar lang als trainer, manager en directeur voor verschillende communicatiebureaus. Daarnaast droeg ze als bestuurslid haar steentje bij aan Logeion (beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals). In 2008 slaagde ze cum laude voor haar MBA-opleiding. Sinds 2012 is Genieke zelfstandig ondernemer en is zij specialist in effectief communicatiegedrag. Samen met Harrie ontwikkelde zij het gedachtegoed Subconscious Impact: vanuit invloed op het onbewuste samen meer resultaat bereiken. "Als je mensen skills leert op het niveau van gedrag, is het effect kortdurend. Als je je eigen onbewuste erbij betrekt én ervan uitgaat dat anderen ook onbewust zijn, ben je ineens in staat om langdurig impact te creëren."

Specifications

  • Publisher
    Commotion Publishing BV
  • Edition
    1
  • Pub date
    May 2018
  • Pages
    247
  • Theme
    Communication studies
  • Dimensions
    210 x 148 x 25 mm
  • Weight
    400 gram
  • EAN
    9789082579918
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Miscommunicatie

Miscommunicatie

L.H.F. Muskens
€17.99
Taakverdeling zonder Stress - Balans

Taakverdeling zonder Stress - Balans

Joyce Staneke-Meuwissen
€21.95
Ontdek PCM

Ontdek PCM

Jérôme Lefeuvre
€10.00
L'auditeur de sécurité

L'auditeur de sécurité

Robert Verhulst
€39.00
Geweldloze communicatie

Geweldloze communicatie

Marshall B. Rosenberg
€25.00