• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Strategische en operationele marketingplanning Kernstof- B

Gerbrand Rustenburg, Ton de Gouw & Allert de Geus

All bindings and editions

Strategische en operationele marketingplanning Kernstof- B

Gerbrand Rustenburg, Ton de Gouw & Allert de Geus

E-book
| Dutch
  • out of stock
€68.95
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning; - sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019); - veel praktijkvoorbeelden en cases. Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen inzichtelijk gemaakt. Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B kenmerkt zich door een integrale onderwijsmethodiek en sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen (2019). De inhoud van deze nieuwe editie is grondig vernieuwd. Theorieën en voorbeelden zijn geactualiseerd. Onderwerpen als ‘customer journey’, businessmodellen, ‘scrum & agile’, merkstrategie en conversie-optimalisatie komen in deze editie nadrukkelijk aan de orde. Meer dan ooit geeft deze zevende druk docenten de inspiratie om aan studenten kritische vragen te stellen en opdrachten te formuleren. Bij dit boek kunnen docenten bovendien zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Strategische en operationele marketingplanning sluit aan bij de NIMA-B opleidingen en de hoofdfase van de opleidingen Commerciële Economie, Media-Informatie en Communicatie, Small Business & Retail Management, Technische Bedrijfskunde en aanverwante opleidingen.

Specifications

  • Publisher
    Noordhoff
  • Edition
    7
  • Pub date
    Feb 2019
  • Pages
    8517200
  • Theme
    Sales and marketing
  • EAN
    9789001899943
  • E-boek
    E-boek
  • Language
    Dutch

related products

Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€9.95
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€20.00
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€20.00
De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€22.99
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€27.99