0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
Laat uw cadeau's mooi inpakken!
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
€ 29,50

Contentmarketing is de snelst groeiende discipline in marketing. Met dank aan alle mogelijkheden om reclame te negeren of weg te klikken. Een nieuwe generatie marketeers snapt op hoofdlijnen hoe het werkt. Maar ontwikkel je nu een superieure contentstrategie? In dit boek gaat Aart Lensink, oprichter van het meest bekroonde contentmarketingbureau van Nederland, in op de vier belangrijkste pijlers van contentmarketing: ◆ Strategie ◆ Contentproductie ◆ Distributie ◆ Conversie Nieuwe ontwikkelingen komen uitgebreid aan bod. De opmars van campagnecontent, ofwel: hoe je op korte termijn succes boekt met contentmarketing. En de internationalisering van het contentvak. Waarom zelf ontwikkelen als je proven formats uit een ander land kunt halen?

  • Bindwijze: Paperback / Ingenaaid
  • Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
  • Druk: 2
  • Verschenen: feb. 2017
  • Taal: Nederlands
  • Genre: Marketing
  • Dimensies: 227 x 152 x 15 Millimeters
  • Gewicht: 414 gram
  • EAN: 9789492196217

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Dit product heeft nog geen uitgebreide reviews

Geef uw mening en schrijf als eerste een review.

Gerelateerde producten

Worlds of Wonder

Worlds of Wonder

Erik Bär
€ 39,00
Unfair advantage

Unfair advantage

Carole Lamarque
€ 29,99
Black box van de topverkoper

Black box van de topverkoper

Kathleen Cools
€ 29,99
How to Research Trends

How to Research Trends

Els Dragt
€ 9,00