0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.

Hieronder vindt u het antwoord op de meeste vragen over onze website en onze winkel. Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken op deze website?

U kunt uw bestelling betalen via:

  • iDEAL - Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank: SNS, ASN, Regiobank, ING, ABN Amro, Rabobank, Knab, Triodos, van Lanschot en bunq.
  • Creditcard (Visa, MasterCard) - Veilig betalen met uw creditcard. Met 3-D Secure en Safekey als extra veiligheidschecks. Nadat u uw gegevens heeft ingevoerd zorgen wij samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
  • PayPal - Met PayPal kunt u heel simpel online betalen met enkel uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord.
  • Boekenbon - Op onze website kunt u betalen met een digitale boekenbon. Tijdens het bestellen kiest u bij betaalwijze voor Boekenbon. Met een papieren boekenbon kunt u niet op internet betalen.
  • Bancontact / Mr Cash - veilig betalen met internetbankieren.
  • Maestro - U kunt eenvoudig en veilig aankopen doen met uw Maestro-kaart.
  • Sofort Banking - Een eenvoudige, directe en veilige betaalmethode op internet.
  • SEPA Credit Transfer / Overboeking - U maakt via uw bankrekening naar het opgegeven bankrekening het bedrag over o.v.v. het bestelnummer. Zodra het geld is ontvangen, dan wordt uw bestelling in behandeling genomen.
  • Bestellen en betalen in onze winkel - U bestelt via deze website en haalt uw bestelling op in onze winkel. U betaalt vooraf of bij het ophalen in de winkel.

Waarmee kan ik betalen in de winkel?

In onze winkel aan de Coolsingel in Rotterdam heeft u de volgende betaalmogelijkheden: Contant, pin, creditcard (Mastercard / Visa), Boekenbon (zowel papier als digitaal) en (papieren) VVV Cadeaubon (voorheen VVV irischeque). Houdt u er rekening mee dat wij bij betaling met papieren bonnen geen geld teruggeven. U dient deze dus in zijn geheel te besteden.

Wat is het adres van de winkel en wanneer is de winkel geopend?

De openingstijden en alle overige winkelinformatie vindt u hier

Heeft Donner ook een eigen cadeaubon?

Donner heeft geen eigen cadeaubon. Wel kunt u in onze winkel Boekenbonnen kopen met een waarde naar keuze tussen € 5,00 en € 250,00. Met deze bon kunt u alles wat wij in onze winkel verkopen betalen. U kunt niet met Boekenbonnen betalen bij Van der Heijde Bladmuziek en Diner@Donner. Wilt u online een boekenbon kopen? Dan kunt u terecht op www.boekenbon.nl.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Donner verzendt alle bestellingen vanaf € 15,00 gratis binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder € 15,00 (binnen Nederland en België) betaalt u € 2,90 verzendkosten. Voor levering buiten Nederland en België gelden andere tarieven:

  • Binnen Europa: €20 per bestelling.
  • Buiten Europa: €30 per bestelling.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Dit hangt af van het artikel dat u bestelt:

  • Voor Nederlandstalige boeken die direct vanuit onze leverancier worden verstuurd geldt: Op werkdagen voor 23:00 besteld, de volgende dag geleverd.
  • Voor boeken en cadeau-artikelen die vanuit onze winkel worden verstuurd geldt: Op werkdagen voor 16:00 besteld, de volgende dag geleverd.
  • Voor de meeste niet-Nederlandstalige boeken die niet op voorraad zijn in onze winkel gelden andere levertijden. Deze staan bij het artikel aangegeven.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Dat kan. Indien het bestelde artikel in onze winkel aan de Coolsingel in Rotterdam op voorraad is, zult u dezelfde dag nog bericht ontvangen dat het voor u klaarstaat. U kunt de voorraadstatus op de detailpagina van het artikel herkennen aan de melding bij Donner op voorraad. Wij streven ernaar om de voorraadinformatie van onze winkel zo accuraat mogelijk weer te geven op onze website. Dit doen we door meerdere malen per dag de op de website weergegeven voorraadinformatie te updaten. Helaas is hier geen 100% garantie voor te geven: Het laatste exemplaar van een artikel kan net verkocht of gereserveerd zijn. Artikelen die niet in onze winkel op voorraad zijn worden voor u besteld. U ontvangt van ons bericht wanneer uw bestelling voor u klaarstaat. Op de detailpagina van het artikel kunt u aan de eerste melding zien wat de levertijd is, bijvoorbeeld: Op voorraad in ons magazijn. Op werkdagen voor 23.00h besteld, de volgende dag geleverd.

Kan ik mijn bestelling ook laten inpakken?

Wij pakken uw bestelling geheel gratis voor u in. U kunt dit per artikel aangeven in het bestelproces. U kunt kiezen uit regulier papier en kinder-papier. Tijdens de feestdagen kunt u hiernaast nog kiezen uit Sint- en Kerstpapier. Houdt u wel rekening met een langere bezorgtijd, aangezien wij uw bestelling dan via onze winkel versturen.

Ik heb een vraag over een e-boek. Waar vind ik meer informatie?

Voor vragen omtrent e-boeken en e-readers verwijzen wij u graag naar onze speciale e-boeken FAQ pagina. Deze vindt u hier

Verkoopt Donner tweedehands boeken?

Anders dan bij De Slegte en Polare het geval was, koopt en verkoopt Donner zelf geen tweedehands boeken meer. Wel is Antiquariaat Looijestijn als zelfstandig antiquariaat gevestigd in onze winkel aan de Coolsingel in Rotterdam. Voor vragen over in- en verkoop van tweedehands boeken kunt u mailen naar: antiquariaatlooijestijn@gmail.com. Antiquariaat Looijestijn verkoopt geen tweedehands school- en studieboeken.

Kan ik bij Donner mijn boeken verkopen?

Anders dan bij De Slegte en Polare het geval was, koopt en verkoopt Donner zelf geen tweedehands boeken meer. Wel is Antiquariaat Looijestijn als zelfstandig antiquariaat gevestigd in onze winkel aan de Coolsingel in Rotterdam. Voor vragen over in- en verkoop van tweedehands boeken kunt u mailen naar: antiquariaatlooijestijn@gmail.com. Antiquariaat Looijestijn koopt geen school- en studieboeken in.