Met de Readr App wordt u door Donner persoonlijk en direct op de hoogte gehouden van alle voor u relevante informatie. Leestips, recensies en evenementen bijvoorbeeld. Bovendien bieden wij kaarthouders op bepaalde dagen een kortingsactie aan. Daarnaast heeft u met de app op uw telefoon altijd uw Boekenbonnen bij de hand!
Wij bieden u hierbij de Donner klantenkaart / klantenapp aan. Deze app & kaart zijn in samenwerking met de Koninklijke Boekverkopersbond ontwikkeld.
Wat zijn de voordelen voor u als klant:
Wat moet u doen om de Donner Readr-app te activeren? Klik op onderstaande button
Klik in het hokje naast “ik accepteer de algemene voorwaarden en begrijp de inhoud van de privacyverklaring.”
En klik daarna op “meld je aan”.
U ontvangt daarna ter controle nog een welkomsmail van Readr, waarin u gevraagd wordt om uw account te activeren. Dat kunt u doen door op de button “activeer account” in deze mail te klikken. Na deze stap is uw account actief. U kunt nu op uw smartphone via de Appstore of via de Google Play-store de app downloaden en met uw emailadres en wachtwoord inloggen.
In de winkel bieden we ook een fysieke klantenkaart aan. Zodra u zich aangemeld heeft bij Readr kunt u het nummer van deze kaart toevoegen aan uw app. Dit kunt u doen door op de barcodeknop naast uw profiel te klikken. Daar komt u de mogelijkheid “voeg een klantenkaart toe” tegen. Klik daarop, er verschijnt een popup-scherm. Geef daar het nummer van uw klantenkaart in en klik op voeg toe. Uw fysieke klantenkaart is aangemeld bij uw account.
Ook als u zich niet via Readr wilt aanmelden, dan kunt u uiteraard wel gebruikmaken van de fysieke klantenkaart. Stuur dan een mail naar donnernieuwsbrief@donner.nl met daarin het nummer van uw klantenkaart.