• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Als disney de baas was in uw ziekenhuis

9 1/2 dingen die u anders zou doen

Fred Lee

Als disney de baas was in uw ziekenhuis
Als disney de baas was in uw ziekenhuis

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2009

    € 35,76

Als disney de baas was in uw ziekenhuis

9 1/2 dingen die u anders zou doen

Fred Lee

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 35,76
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Dit meesterwerk van de door verpleegkundigen (moeder én echtgenote) omringde Fred Lee, stelt daadwerkelijk de perceptie en beleving van de patiënt centraal. Uiterst leerzaam voor dokters die zelf nooit patiënt zijn geweest. Prof.dr. Armand Girbes, hoofd afdeling IC volwassenen en voorzitter divisie IV VUmc Lee's aanpak leert ons dat goed gastheerschap niet zomaar een slim trucje is, maar een houding waardoor we ons veel meer betrokken voelen bij de kern van ons werk. Daar kan ons ziekenhuis alleen maar voordeel van hebben. Jaap van den Heuvel, voorzitter raad van bestuur Reinier de Graaf Groep Tevredenheid van patiënten hangt naast de kwaliteit van de medische zorg af van de manier waarop de zorg wordt aangeboden. Gastvrijheid en aandacht zijn daarbij kernbegrippen. Fred Lee zet dit op inspirerende wijze neer. Dit boek is daarmee een belangrijke stap in het verbeteren van onze klantgerichtheid. Marjanne Sint, voorzitter raad van bestuur Isala klinieken Een heerlijk boek waarin het echt gaat om de patiënt. Iedereen die in de zorg werkt, zal genieten van de herkenbare voorbeelden en anekdotes. Fred Lee weet op boeiende wijze verband te leggen tussen compassie voor de patiënt, excellente organisaties en het verkrijgen van loyale patiënten. Tjitske Binkhorst, manager Patiënt-op-1, Kwaliteitsinstituut voor de gezondheidszorg CBO Het zoveelste boek over patiëntvriendelijkheid? Het zoveelste boek over respectvolle bejegening? Integendeel! Fred Lee biedt concrete, vernieuwende en inspirerende handvatten om hoffelijkheid in elke vezel van een ziekenhuis te verankeren. Een must als je goede zorgverlening een warm hart toedraagt. Klaas Soesbeek, senior adviseur kwaliteit, Groene Hart Ziekenhuis

Specificaties

  • Uitgever
    Sdu B.V.
  • Druk
    1
  • Verschenen
    mrt. 2009
  • Bladzijden
    223
  • Genre
    Verpleegdiensten en hulpdiensten
  • Afmetingen
    226 x 151 x 15 mm
  • Gewicht
    358 gram
  • EAN
    9789035230538
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Die ene patiënt

Die ene patiënt

Ellen de Visser
€ 12,99
De natuurlijke apotheek

De natuurlijke apotheek

Christine Iverson
€ 9,99
Op de spoedeisende hulp

Op de spoedeisende hulp

Heleen Lameijer
€ 21,99
Een broer als Manuel

Een broer als Manuel

Jonathan Maas
€ 23,95
Ik, de man met afasie

Ik, de man met afasie

Ivar Schute
€ 16,50
Goed leven

Goed leven

Dirk De Wachter
€ 25,99