• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Bedrijfscommunicatie voor de manager

Arno van Doorn, Godfried Janssen, Désirée van Osch & Marten Waardenburg

Alle bindwijzen en edities

Bedrijfscommunicatie voor de manager

Arno van Doorn, Godfried Janssen, Désirée van Osch & Marten Waardenburg

Paperback | Nederlands
  • Leverbaar, de levertijd is 2 werkdagen.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 69,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Bedrijfscommunicatie voor de manager is geschreven voor managers en bedrijfskundigen die te maken hebben met de communicatie van een organisatie. Maar ook de managers van communicatie zelf kunnen met dit boek vanwege de strategische benadering hun kennis en inzichten verruimen. De auteurs belichten uitvoerig wat en hoe communicatie kan bijdragen aan het functioneren van een organisatie.
Het vakgebied communicatie is ink in beweging. Dit boek plaatst deze ontwikkelingen in een strategisch perspectief: wat van al die ontwikkelingen hoort nu waar? Het boek bouwt voort op een bestaande en gewaardeerde body of knowledge maar verbindt die met alle hedendaagse ontwikkelingen op dit vakgebied. Zo zijn twee hoofdstukken toegevoegd: Merkenmanagement en Contentmanagement, die tezamen met de hoofdstukken Reputatiemanagement, Relatiemanagement en Issuemanagement een belangrijk fundament leggen voor de strategische benadering van communicatie in organisaties vanuit de dynamische wereld van vandaag de dag. Deze thema's verdienen ruime aandacht, omdat brede kennis hierover onmisbaar is voor een moderne, effectieve communicatiestrategie. Het boek leent zich hierdoor uitstekend als studieboek
bij opleidingen in (bedrijfs)communicatie en communicatiemanagement.
Het boek bestaat uit vier delen. In deel I beschrijven de auteurs de fundamenten van wat communicatie inhoudt: hoe is communicatie te herkennen en te hanteren? Deel II behandelt strategisch communicatiemanagement: vijf soorten management waarmee vanuit elke benadering die binnen een organisatie gekozen wordt, de communicatiefunctie is vorm te geven. In deel III komt de communicatie met verschillende stakeholders aan de orde waaronder het eigen personeel, de klant, de pers en inuencers, en de omgeving. In deel IV staan de beroepsmatige activiteiten van een communicatieprofessional centraal.
Managers en bedrijfskundigen hebben met deze editie het complete boek over bedrijfscommunicatie en communicatiemanagement in handen. Alle facetten van communicatie komen aan bod.
Cases uit de praktijk brengen de theorie tot leven en met vragen en opdrachten kan de lezer zijn begrip toetsen.

Specificaties

  • Uitgever
    Concept uitgeefgroep
  • Druk
    3
  • Verschenen
    dec. 2017
  • Genre
    Communicatiewetenschappen
  • Afmetingen
    265 x 198 x 23 mm
  • Gewicht
    946 gram
  • EAN
    9789491743900
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Taakverdeling zonder Stress - Balans

Taakverdeling zonder Stress - Balans

Joyce Staneke-Meuwissen
€ 21,95
Ontdek PCM

Ontdek PCM

Jérôme Lefeuvre
€ 10,00
L'auditeur de sécurité

L'auditeur de sécurité

Robert Verhulst
€ 39,00
Geweldloze communicatie

Geweldloze communicatie

Marshall B. Rosenberg
€ 25,00
The Culture Map

The Culture Map

Erin Meyer
€ 15,00