• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
Paperback | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 54,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie; - met cases van topbureaus; - Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld. In de zesde editie is er extra aandacht voor socialmediastrategieën, creatieve technieken en online tips en trends. Copy & Concept bevat nu ook een generiek hoofdstuk over schrijven en een nieuw afsluitend hoofdstuk "Pay-off". Copy & Concept mag niet ontbreken op hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Communication & Multimedia Design, Media, Informatie & Communicatie en Kunstopleidingen.

Specificaties

  • Uitgever
    Noordhoff Uitgevers B.V.
  • Druk
    6
  • Verschenen
    apr. 2018
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    302 x 220 x 15 mm
  • Gewicht
    931 gram
  • EAN
    9789001886455
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Doe, dump of delegeer

Doe, dump of delegeer

Rik Moons
€ 34,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€ 20,00
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€ 20,00