• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

De CX Travel Guide

Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience

Nienke Bloem, Evelien van Damme & Karolien van der Ouderaa

Alle bindwijzen en edities

  • Hardback / gebonden

    2024

    € 32,95

De CX Travel Guide

Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience

Nienke Bloem, Evelien van Damme & Karolien van der Ouderaa

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 32,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij! De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousiast te krijgen over customer experience? JOUW rugzak zit na het lezen boordevol kennis en adviezen van achttien CX-managers, werkend bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je niet in allerlei valkuilen te trappen en leren hoe je er lol in houdt. Lees dit boek en word een ervaren CX-reiziger: observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat jouw bestemming is en kies het bijbehorende pad. Na het lezen van dit boek ga je met een volle rugzak op reis in de CX-wereld! Over de auteurs: Nienke Bloem wordt ook wel dé CX-expert van Nederland genoemd. Nienke was verantwoordelijk voor CX bij KPN en is een veelgevraagd spreker, adviseur en trainer als het gaat over klantbeleving. Nienke is officieel Resource & Training Partner bij Customer Experience Professional Association (CXPA) en heeft vele customer experience professionals geholpen om hun Customer Experience Expert Accreditatie (CCXP) te halen. Evelien van Damme ondersteunt B2Ben B2C-organisaties en overheidsinstellingen bij diverse transformaties waarbij customer experience en plezier maken centraal staan. Evelien is CCXPgecertificeerd. Karolien van der Ouderaa helpt gemeentes, maar ook grote B2B- en B2C-organisaties om de klant centraal te stellen en om het gedachtegoed van customer experience tot leven te brengen bij klanten.

Specificaties

  • Uitgever
    Eburon
  • Druk
    2
  • Verschenen
    feb. 2024
  • Bladzijden
    140
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    240 x 157 x 20 mm
  • Gewicht
    398 gram
  • EAN
    9789463015035
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
Doe, dump of delegeer

Doe, dump of delegeer

Rik Moons
€ 34,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€ 20,00