• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Genoeg van reclame

Over de ondermijnende invloed van marketing en reclame en wat we eraan kunnen doen

Paul ter Heyne

Alle bindwijzen en edities

Genoeg van reclame

Over de ondermijnende invloed van marketing en reclame en wat we eraan kunnen doen

Paul ter Heyne

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 25,00
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

We worden overstelpt met reclame van ondernemingen die niet alleen op ons geld uit zijn, maar ook op onze intiemste voorkeuren. Dat moet stoppen, genoeg is genoeg. Dit boek geeft een confronterend beeld van de invloed van reclame op ons leven. Nog nooit deed een auteur zo'n uitgebreid onderzoek naar alles wat er mis is in de reclamewereld. Lees hoe bedrijven miljarden uitgeven om met behulp van technologische en psychologische trucs alles te weten te komen over onze identiteit, onze verlangens, behoeften en voorkeuren, en hoe ze deze schaamteloos proberen te beïnvloeden. Aan de hand van nuchtere feiten en anekdotes, met humor en gedrevenheid beschrijft Paul ter Heyne waarom het hoog tijd is dat reclame aan banden wordt gelegd. Want marketing en reclame zijn niet alleen irritant en schadelijk voor onze cultuur en gezondheid, ze jagen bovendien onze consumptie op in een tijd waarin we verspilling en klimaatschade moeten beperken. 'Wie dit leest, zal voorgoed met andere ogen naar reclame kijken.' Paul ter Heyne studeerde economische wetenschappen en filosofie en begon zijn carrière in de reclame. Tot hij op een dag besloot dat hij het spel niet meer wilde meespelen. Sindsdien verzet hij zich als publicist tegen de ongebreidelde invloed van reclame op ons leven.

Paul ter Heyne studeerde economische wetenschappen en filosofie en begon zijn carrière in de reclame. Tot hij op een dag besloot dat hij het spel niet meer wilde meespelen. Sindsdien verzet hij zich als publicist tegen de ongebreidelde invloed van reclame op ons leven.

Specificaties

  • Uitgever
    Haystack, Uitgeverij
  • Druk
    1
  • Verschenen
    nov. 2022
  • Bladzijden
    336
  • Genre
    Algemene studies en algemene kennis
  • Afmetingen
    210 x 149 x 28 mm
  • Gewicht
    448 gram
  • EAN
    9789461265319
  • Paperback / Ingenaaid
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Oud worden, jong blijven

Oud worden, jong blijven

Erik Scherder
€ 15,00
Vermeer Rijksmuseum

Vermeer Rijksmuseum

Pieter Roelofs
€ 59,00
De strijd om energie

De strijd om energie

Roy op het Veld
€ 22,99
Hoogbegaafde kinderen leren vanzelf

Hoogbegaafde kinderen leren vanzelf

Fleur Terpstra
€ 45,00