• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Inkopen voor Dummies

Peter Streefkerk

Alle bindwijzen en edities

Inkopen voor Dummies

Peter Streefkerk

Paperback | Nederlands
  • Leverbaar, de levertijd is 2 werkdagen.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 20,00
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Inkoop is een onmisbare en veelzijdige functie waar iedereen binnen bedrijven en organisaties mee te maken heeft. Ook als je geen inkoopachtergrond hebt, zul je steeds vaker inkoopgerelateerde beslissingen moeten nemen. Hoe pak je dit nu aan? Hoe zorg je ervoor dat inkoop goed aansluit op de doelstellingen van je bedrijf of organisatie? Hoe maak je de toegevoegde waarde van inkoop duidelijk? Wat houden begrippen als business gedreven inkoop, purchase to pay en circulair inkopen in en wat is hun bijdrage aan professionele inkoop? Deze complete gids legt de inkoopfunctie in begrijpelijke taal uit en zorgt ervoor dat het rendement van je bedrijf of organisatie aanzienlijk en aantoonbaar verbetert.

Peter Streefkerk is oprichter en directeur van Respect Inkoopconsultancy en Starck Development & training. Beide adviesbureaus houden zich bezig met advisering, training, coaching, project- en interim management op het gebied van inkoop- en contractmanagement. Hij heeft een groot aantal publicaties op zijn naam staan waaronder het studieboek Inkoop en schrijft regelmatig boekrecensies voor Managementboek, Inkoperscafé en Aanbestedingscafé.



Inkopen voor dummies / Peter Streefkerk. - 3e editie, Amersfoort : BBNC uitgevers, 2021. - XXI, 373 pagina's : illustraties ; 22 cm. In de bekende serie 'Voor dummies' verschijnt deze derde druk van een boek over inkopen. Het eerste deel gaat over inkoop als business partner, het inkoopmanagmentproces, inkoopportfolio, outsourcing en inkoopsamenwerking. Het tweede deel richt zich op de inkoopfunctie met hoofdstukken over inkoopbeleid, inkoopactieplan, de organisatie en automatisering.

En het derde deel met de titel Inkoopproces behandelt de behoefte, het specificeren van de wensen en eisen, het selecteren van aanbieders en de onderhandeling, het contracteren, bestellen en controleren. Het vierde deel is een verdieping over Europees aanbesteden, best value proposition en circulair inkopen. Het slotdeel geeft drie tientallen tips over inkoopboeken, competenties van de inkoper en interessante websites over inkopen.

Een compleet handboek in begrijpelijke taal. De auteur is oprichter en directeur van twee adviesbureaus die consultancy en trainingen leveren betreffende management topics waaronder inkopen. Gericht op starters en studenten in inkoopdiscipline. Geactualiseerde druk.

Specificaties

  • Uitgever
    Voor Dummies
  • Druk
    3
  • Verschenen
    jan. 2021
  • Bladzijden
    386
  • Genre
    Distributie en logistiek management
  • Afmetingen
    215 x 141 x 23 mm
  • Gewicht
    502 gram
  • EAN
    9789045357423
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands