• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Klantgericht leiderschap

8 principes voor een klantgerichte cultuur

Sydney Brouwer

Klantgericht leiderschap
Klantgericht leiderschap

Alle bindwijzen en edities

Klantgericht leiderschap

8 principes voor een klantgerichte cultuur

Sydney Brouwer

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 25,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Klantgericht leiderschap 8 principes voor een klantgerichte cultuur Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap. In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt dit boek je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur. Een cultuur die zorgt voor enthousiaste klanten én medewerkers. ● Voor managers en corporates die een betere klantbeleving willen creëren. ● Met inspirerende leiders aan het woord, zoals Bas van der Veldt (AFAS), Bas Hoogland (Landal Greenparks), Malcolm Ross (Disney) en Michael Levie (citizenM).

Over de auteur Sydney Brouwer is auteur en veelgevraagd spreker op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid. Hij inspireert organisaties om fans te maken van klanten en medewerkers. Dat doet hij met zijn boeken, zijn podcast ‘Over Klanten Gesproken’ en de vele inspiratiesessies die hij per jaar geeft.

Specificaties

  • Uitgever
    Sydney Brouwer
  • Druk
    1
  • Verschenen
    feb. 2024
  • Bladzijden
    204
  • Genre
    Management en managementtechnieken
  • Afmetingen
    218 x 148 x 21 mm
  • Gewicht
    424 gram
  • EAN
    9789083159911
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands