Omschrijving
In ‘Make Dust or Eat Dust 2.0’ laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om relevante en duurzame meerwaarde te blijven creëren. Dit boekje is voor grote en kleine ondernemers, managers, ontwerpers, marketingnerds, reclamemakers, CEO’s, CFO’s, COO’s, onderzoekers, merkgoeroes en alle andere beroepen die zich bezighouden met de creatie en innovatie van succesvolle merken en bedrijven. Kortom: ‘Make Dust or Eat Dust 2.0’ is er voor allen die connected moeten zijn met de tijdgeest. Twee uurtjes lezen en dan heb je de tijdsgeest weer te pakken. Gegarandeerd!
Roland van Kralingen is marketingstrateeg, ondernemer, investeerder, docent en lid van de RVT en RVC bij diverse ondernemingen. Eerder schreef hij onder meer ‘Frontrunners’, ‘De groeimotor’ en ‘Make Dust or Eat Dust 1.0’.