• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Mobiele eenheid

van disruptie naar digitale strategie

Brechtje de Leij

Alle bindwijzen en edities

Mobiele eenheid

van disruptie naar digitale strategie

Brechtje de Leij

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 23,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

'De online groei komt op dit moment uit mobiel. Je loopt enorm veel inkomsten mis wanneer jouw bedrijf geen - mobile first - digitale strategie heeft. Voor nu en in de toekomst.' In sneltreinvaart is de wereld in de eenentwintigste eeuw mobiel geworden. De introductie van de smartphone zorgde voor disruptie en nooit eerder heeft een innovatie ons dagelijkse leven en de wereld zo snel op z'n kop gezet. De klant is helemaal 'mobiel ready' en appt en bestelt zich suf, maar veel bedrijven lijken zich dat niet te realiseren. Mobiel is het enige digitale kanaal dat mensen altijd en overal bij zich hebben, en dat kan bedrijven dus uitgelezen kansen bieden. Ondertussen wordt het digitale speelveld snel steeds complexer... In 'Mobiele Eenheid' helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Dit boek zorgt ervoor dat jij je organisatie zo kunt inrichten dat je de kansen die mobiel biedt, optimaal kunt grijpen. Jouw mobiele strategie zorgt ervoor dat jouw totale digitale strategie naar een hoger plan getrokken wordt. Zo kom je tot een echte Mobiele Eenheid! UPDATE: het boek is in juli 2019 geactualiseerd. Over de auteur Brechtje de Leij, ook wel ‘lady geek’ genoemd, is bekend van haar succesvolle mobiele strategieën bij Greetz, Jumbo en NU.nl. Tegenwoordig werkt ze als freelance digital strategist voor haar eigen bedrijf B-Digitized, en helpt ze grote bedrijven als AF KLM, eBay, Marktplaats en Independer met hun digitale en mobiele strategie. Daarnaast is Brechtje een veelgevraagde keynote speaker op het gebied van trends en nieuwe technologie. Haar media invloed is in 2015 bekroond met een plek in de lijst van meest invloedrijke personen in de Nederlandse media, de Media100.

Specificaties

  • Uitgever
    Futuro Uitgevers
  • Druk
    1
  • Verschenen
    jan. 2017
  • Bladzijden
    142
  • Genre
    Management en managementtechnieken
  • Afmetingen
    230 x 150 x 13 mm
  • Gewicht
    239 gram
  • EAN
    9789492221339
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten