• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Sportbusiness in de mondiale markt

H. Westerbeek & Alison Smith

Sportbusiness in de mondiale markt
Sportbusiness in de mondiale markt

Alle bindwijzen en edities

  • Hardback / gebonden

    2003

    € 31,50

Sportbusiness in de mondiale markt

H. Westerbeek & Alison Smith

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 31,50
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Sportbusiness in de mondiale markt
Hans Westerbeek & Aaron Smith

Wanneer is het toch begonnen dat sport business werd? Hoe zijn we van individuele en nationale sportbeoefening gekomen tot een grensoverschrijdend, universeel verschijnsel? Zeker is dat de razendsnelle technologische ontwikkeling en de globalisering van de economie hier een grote rol in hebben gespeeld. Door deze ontwikkeling biedt sport ook opmerkelijke zakelijke kansen!

Het boek Sportbusiness in de mondiale markt, nu voor het eerst in de Nederlandse taal beschikbaar, beschrijft op treffende wijze de evolutie van sport tot een zakelijke onderneming. Van de psychologie van de fans, de structuur van het wereldwijde sportsysteem en de onbegrensde mogelijkheden van de huidige technologie tot belangstelling in de media en het belang voor de entertainment industrie. Dit onderhoudende boek daagt de lezer uit een blik te werpen op de toekomst en kritisch te kijken naar de mogelijkheden van de sport voor hem of haar, nu en straks.

Specificaties

  • Uitgever
    Arko Sports Media BV
  • Druk
    1
  • Verschenen
    nov. 2003
  • Bladzijden
    269
  • Genre
    Onderwijs: bedrijfswetenschappen en economie
  • Afmetingen
    246 x 175 x 16 mm
  • Gewicht
    650 gram
  • EAN
    9789077072349
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten