• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Sportmarketingcommunicatie

Wim Lagae

Sportmarketingcommunicatie
Sportmarketingcommunicatie

Alle bindwijzen en edities

Sportmarketingcommunicatie

Wim Lagae

Paperback | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 41,87
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Wie kan zich nog een sportvorm voorstellen die niet gesponsord wordt? Wat is kenmerkend voor de groei en transformatie van zowel sportsponsoring als sponsorwerving? Waarom moet een eigentijdse sportsponsor tegelijk inzetten op zowel conversatie-, belevenis- als terugverdiensponsoring? Niet alleen het (ver)kopen van sportsponsoring, maar ook (en vooral) de conversatie eromheen is een vakgebied op zich geworden. Een gedreven sponsormanager dient dan ook niet alleen onderlegd te zijn in het kopen van sportsponsoring, maar evenzeer in de integratie ervan in conversatie- en belevenismarketing. Tot slot mag een onderzoek naar de terugverdien- en andere effecten e´n naar de timing van stopzetting van sportsponsoring niet ontbreken in zijn takenpakket.

Sportmarketingcommunicatie biedt een volledig inzicht in de toegenomen complexiteit en verschillende invalshoeken van het domein van het (ver)kopen en activeren van sportsponsoring. De theorie wordt daarbij voortdurend getoetst aan de Nederlandse en Belgische dagelijkse sportpraktijk, en wel in de vorm van een hoeveelheid unieke sportcases. Wat is de rol van sport in de transformatie van Red Bull van een producent van een energiedrankje tot een iconisch megamerk? Waarom moet een lokale volleybalclub, om zich optimaal te verkopen tegenover bestaande en kandidaat-sponsors, een stappenplan sponsorwerving volgen? Waarom nam wielersponsor Rabobank bruusk afscheid van het wielrennen en moeten sponsors zich wapenen met professionele crisiscommunicatie? Wat zijn de tien geboden van de nieuwe sponsorcultuur?

Specificaties

  • Uitgever
    Arko Sports Media BV
  • Druk
    2
  • Verschenen
    aug. 2015
  • Genre
    Sportevenementen en management
  • Afmetingen
    230 x 170 x 20 mm
  • Gewicht
    582 gram
  • EAN
    9789054723196
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

De Geschiedenis van Feyenoord

De Geschiedenis van Feyenoord

Jan Oudenaarden
€ 35,00
Het duel

Het duel

Wiep Idzenga
€ 15,99
Het sportkookboek voor hardlopers

Het sportkookboek voor hardlopers

Stephanie Scheirlynck
€ 29,99
Crashen in de keuken

Crashen in de keuken

Rob Kamphues
€ 22,99
Groeimindset

Groeimindset

Bart Heuvingh
€ 22,99