• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

AI in marketing

Gids voor de marketingprofessional van de toekomst

Charida Dorder

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback / Ingenaaid

    2023

    € 27,99

AI in marketing

Gids voor de marketingprofessional van de toekomst

Charida Dorder

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 27,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Marketing zoals we die nu kennen houdt op te bestaan. Kunstmatige intelligentie (AI) gaat het vak volledig op zijn kop zetten. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Marketeers die segmenteren en content creëren op basis van slimme modellen zullen het winnen van de marketeers die post-its plakken voor persona’s en uren besteden aan een blog. Het vak van de marketingprofessional staat dan ook op een kantelpunt. Dat betekent dat marketeers hun vak opnieuw moeten uitvinden en herijken wat het betekent om een marketeer te zijn.

Marketeers onderschatten de impact van AI op hun eigen werkzaamheden. AI is immers voorbehouden aan de Googles en Meta’s van deze wereld, toch? Maar AI is dichterbij dan we denken. En de mogelijkheden voor marketeers liggen voor het oprapen.

AI in marketing wist het mysterie rondom AI en geeft de marketingprofessional concrete toepassingen van AI binnen zijn of haar vakgebied. Door middel van real life cases en heldere stappenplannen en methodes leert deze ultieme gids je anders kijken naar je marketingwerkzaamheden. Zo heb je concrete handvatten om efficiëntere en intelligente campagnes te realiseren en de concurrentie een stap voor te blijven. Daarnaast behandelt het boek valkuilen en ethische AI-vraagstukken waar jij als marketingprofessional mee te maken krijgt.

AI in marketing is een onmisbaar boek voor iedere marketeer die optimaal wil profiteren van de samenwerking tussen mens en machine. Voor de marketingprofessional die verder kijkt.

Trefwoorden: AI KI



Charida Dorder is 10+ jaar werkzaam in het marketingvak en oprichtster van het platform aiformarketingacademy.com, dat marketing professionals ondersteunt bij het begrijpen en toepassen van Artificial Intelligence. Als spreker voor o.a. het AI-program aan de Ivy League Colombia University in New York focust Charida zich op het toegankelijk maken van AI. Daarnaast is ze partner van het Responsible Applied AI programma aan de Hogeschool Rotterdam, docent aan Beeckestijn Business School en begeleidt ze vanuit Axveco AI-trajecten voor mkb’ers en corporates.

Specificaties

  • Uitgever
    Van Duuren Management
  • Druk
    1
  • Verschenen
    feb. 2023
  • Bladzijden
    224
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    239 x 170 x 12 mm
  • Gewicht
    542 gram
  • EAN
    9789089656681
  • Paperback / Ingenaaid
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

They Ask, You Answer

They Ask, You Answer

Danielle Navas-Brandt
€ 28,50
Marketing-strategie

Marketing-strategie

Jenna Tiffany
€ 37,50
De groeiparadox

De groeiparadox

Matty Paquay
€ 34,99
Change the Script

Change the Script

Theo Hendriks
€ 20,99
The CFO in pole position

The CFO in pole position

M. Bouker
€ 38,50
NIMA MARKETINGFACTS JAARBOEK 2023-2024

NIMA MARKETINGFACTS JAARBOEK 2023-2024

Marketingfacts Redactie
€ 35,00