• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

AI in marketing

Gids voor de marketingprofessional van de toekomst

Charida Dorder

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2023

    € 28,99

AI in marketing

Gids voor de marketingprofessional van de toekomst

Charida Dorder

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 16.00 besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 28,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2023.

Marketing zoals we die nu kennen houdt op te bestaan. Kunstmatige intelligentie (AI) gaat het vak volledig op zijn kop zetten. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Marketeers die segmenteren en content creëren op basis van slimme modellen zullen het winnen van de marketeers die post-its plakken voor persona’s en uren besteden aan een blog. Het vak van de marketingprofessional staat dan ook op een kantelpunt. Dat betekent dat marketeers hun vak opnieuw moeten uitvinden en herijken wat het betekent om een marketeer te zijn.

Marketeers onderschatten de impact van AI op hun eigen werkzaamheden. AI is immers voorbehouden aan de Googles en Meta’s van deze wereld, toch? Maar AI is dichterbij dan we denken. En de mogelijkheden voor marketeers liggen voor het oprapen.

AI in marketing wist het mysterie rondom AI en geeft de marketingprofessional concrete toepassingen van AI binnen zijn of haar vakgebied. Door middel van real life cases en heldere stappenplannen en methodes leert deze ultieme gids je anders kijken naar je marketingwerkzaamheden. Zo heb je concrete handvatten om efficiëntere en intelligente campagnes te realiseren en de concurrentie een stap voor te blijven. Daarnaast behandelt het boek valkuilen en ethische AI-vraagstukken waar jij als marketingprofessional mee te maken krijgt.

AI in marketing is een onmisbaar boek voor iedere marketeer die optimaal wil profiteren van de samenwerking tussen mens en machine. Voor de marketingprofessional die verder kijkt.

Trefwoorden: AI KI



Charida Dorder is auteur van het boek AI in marketing, 10+ jaar werkzaam in het marketingvak en oprichtster van het platform aiformarketingacademy.com. Het platform dat marketingprofessionals ondersteunt bij het begrijpen en toepassen van Artificial Intelligence. Als spreker voor o.a. het AI-program aan de Ivy League Colombia University in New York focust Charida zich op het toegankelijk maken van AI. Daarnaast is ze member van de Nederlandse AI Coalitie, partner van het Responsible Applied AI programma aan de Hogeschool Rotterdam, executive teacher aan de Erasmus Universiteit, docent aan Beeckestijn Business School en begeleidt ze AI-trajecten voor mkb’ers, agencies en corporates.

Specificaties

  • Uitgever
    Van Duuren Management
  • Druk
    1
  • Verschenen
    feb. 2023
  • Bladzijden
    224
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    239 x 170 x 13 mm
  • Gewicht
    521 gram
  • EAN
    9789089656681
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Consumer first

Consumer first

Veronique Vanderhoydonks
€ 44,00
Digital marketing

Digital marketing

Tom Goossens
€ 34,99
Het marcom-ABC

Het marcom-ABC

Charlotte Van Hasselt
€ 35,00
De complete marketingmethode NIMA A-B-C

De complete marketingmethode NIMA A-B-C

William van Vessem
€ 97,50
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
Winnen is Zilver

Winnen is Zilver

Michel van Vuuren
€ 22,96