• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

De klantendriehoek

Moeilijke klanten bestaan niet

Philip Van Kelst

Alle bindwijzen en edities

De klantendriehoek

Moeilijke klanten bestaan niet

Philip Van Kelst

E-boek
| Nederlands | Digitaal watermerk
  • Leverbaar. Direct te downloaden.
€ 19,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.

 

"Dit boek is een echte aha-erlebnis! Het creëert een gedeelde taal in onze organisatie."
- Dominique Claeys, Diensthoofd leren en ontwikkelen Agentschap integratie en inburgering

"Een evenwichtige mix van een behapbaar, onderbouwd model en de concrete toepassing ervan in de dagdagelijkse praktijk."
- Ellen Schruns, Senior Expert Leren & Ontwikkelen Argenta Bank en Verzekeringen

"Het model vergrootte de emotionele veerkracht van mijn team."
- Bob Geivers, HR Manager Imec

"Door De Klantendriehoek staat het team steviger in zijn schoenen bij moeilijke telefoongesprekken met boze klanten."
- Dirk Vanderstighelen, Afdelingshoofd Dienstverlening Budgethouders bij het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap

"Het model schittert in eenvoud! Iedereen verstaat het en past het toe."
- Thierry Cobbaut, talent & development expert Port Of Antwerp-Bruges

Specificaties

  • Uitgever
    Lannoo Campus
  • Druk
    1
  • Verschenen
    dec. 2023
  • Bladzijden
    160
  • Genre
    Bedrijfsmanagement
  • EAN
    9789401406499
  • E-boek
    E-boek
  • Taal
    Nederlands
  • Beveiliging
    Digitaal watermerk

Gerelateerde producten

Waarom vrouwen minder verdienen

Waarom vrouwen minder verdienen

Sophie van Gool
€ 17,50
Focus

Focus

Marc Hijink
€ 25,00
Optimaal

Optimaal

Daniël Goleman
€ 24,99
De essentie van coaching

De essentie van coaching

Yvonne Burger
€ 27,50