• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

De perfecte post op LinkedIn

voor meer zichtbaarheid en impact

Ina Boer & Franck Fielemon

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2024

    € 25,00

De perfecte post op LinkedIn

voor meer zichtbaarheid en impact

Ina Boer & Franck Fielemon

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 25,00
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

LinkedIn heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform voor ondernemers. Met meer dan 10 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. En daarmee ook een heel krachtige marketingtool.

Maar veel ondernemers denken bij marketing op LinkedIn nog te vaak vanuit de commerciële hoek. Ze plaatsen berichten waarin ze vertellen hoe goed hun product of dienst is. En juist daarvan is bekend dat het contraproductief werkt. Alleen maar informatie ‘zenden’ is een van de belangrijkste redenen voor mensen om af te haken.

De vraag is hoe je wél goede content maakt. Sterker: hoe je de perfecte post maakt waardoor je opvalt en gewaardeerd wordt. Hoe je een strategie ontwikkelt waardoor je meer leads krijgt. Hoe je bereikt dat mensen je berichten gaan liken, becommentariëren en aanbevelen. Goede content plaatsen dus. Maar wat is dan goede content en wat zijn de ingrediënten van de perfecte post? In dit boek lees je er alles over.

Nieuw in deze 2e herziene en uitgebreide editie:

- Zo zet je LinkedIn strategisch slim in voor meer leads.

- Het laatste nieuws over de werking van het algoritme.

- Hoe je ChatGPT kunt inzetten en wat de voor- en nadelen zijn.

- Boordevol nieuwe tips, voorbeelden en ideeën.



Ina Boer is uitgeefcoach en LinkedIn- en marketingcoach voor ondernemers die een boek willen schrijven. Zij was 20 jaar uitgever van managementboeken, waarvan vele op managementboek.nl de nummer 1-positie bereikten. Zij weet dus als geen ander hoe je goede content maakt. Franck Fielemon heeft met meer dan 26.000 volgers en miljoenen impressies LinkedIn weten te ontwikkelen tot duurzame leadbron voor zijn bedrijf Omzetcoach.nl. Dagelijks deelt hij op LinkedIn zijn strategie, tips en inzichten.

Specificaties

  • Uitgever
    Sequoia Uitgevers
  • Druk
    1
  • Verschenen
    mrt. 2024
  • Bladzijden
    240
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    229 x 150 x 17 mm
  • Gewicht
    390 gram
  • EAN
    9789083359113
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
Doe, dump of delegeer

Doe, dump of delegeer

Rik Moons
€ 34,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95