0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
€ 25,99

In hun dagelijks contact met klanten lopen professionals regelmatig aan tegen lastige gesprekken. Gesprekken die met de beste wil van de wereld niet productief te noemen zijn. Met als gevolg een onbevredigd gevoel, halfhartige afspraken of zelfs een deuk in de relatie. Waarom verlopen gesprekken met klanten soms zo moeizaam? En hoe kun je zo'n gesprek tóch met resultaat afsluiten? Dat zijn de vragen die in dit boek centraal staan. Aan de hand van vele voorbeelden leer je allereerst hoe je de valkuilen in een gesprek kunt herkennen. Vervolgens legt de auteur stap voor stap uit hoe je in dergelijke situaties kunt bijsturen om tóch tot een productief gesprek te komen. Adrie van den Berge is zelfstandig adviseur en geassocieerd met De Galan & Voigt, adviseurs voor organisatieontwikkeling, opleiding en training. Hij is coauteur van diverse boeken over werkconferenties en andere interactieve bijeenkomsten waar mensen met elkaar werken aan organisatievraagstukken. Daarnaast schreef hij veel artikelen over leren, gespreksvoering en het verband daartussen.

  • Bindwijze: Paperback / Ingenaaid
  • Uitgever: Boom
  • Druk: 1
  • Verschenen: jan. 2017
  • Taal: Nederlands
  • Bladzijden: 96
  • Genre: Management algemeen
  • Dimensies: 215 x 137 x 9 Millimeters
  • Gewicht: 143 gram
  • EAN: 9789024407859

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Dit product heeft nog geen uitgebreide reviews

Geef uw mening en schrijf als eerste een review.

Gerelateerde producten

Krachtig

Krachtig

Patty McCord
€ 20,00
Introduction To Sport Marketing

Introduction To Sport Marketing

Aaron C. T. Smith
€ 60,95
Hoe leiders denken

Hoe leiders denken

Rasmus Hougaard
€ 24,99
Groundswell

Groundswell

Li, Charlene
€ 23,95
De Airbnb Story

De Airbnb Story

Leigh Gallagher
€ 18,50