• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Handboek Managementmodellen

Voor continue verbetering in organisaties

Patrick Kooij

Alle bindwijzen en edities

Handboek Managementmodellen

Voor continue verbetering in organisaties

Patrick Kooij

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 54,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Alle managementmodellen die je als professional of student nodig hebt bij elkaar. Met interactieve webomgeving! Hoe kun je het strategieproces voor jouw organisatie nu het beste vormgeven? En op welke manier kom je eigenlijk tot een gedegen strategisch (marketing)plan? Daarvoor heb je managementmodellen nodig. Maar welk model kies je dan precies? Met een selectie van 75 modellen geeft Handboek Managementmodellen je alle tools in handen om jouw organisatievraagstuk gedegen te benaderen. Via de PDCA-cyclus (Plan-Do-Check-Act) komt elk aspect van de organisatie aan bod, van externe analyse tot evaluatie en bijsturing. Je ziet steeds snel wanneer, met welk doel en hoe je elk model kunt gebruiken. En bovendien: welke modellen je daarna kunt inzetten om de volgende stap te zetten. Dit handboek verbindt oude modellen die hun nut ruimschoots hebben bewezen met nieuwe tools die onmisbaar zijn voor de organisatie van nu. Wat je vraag ook is, met Handboek Managementmodellen kun je werken aan continue verbetering. Patrick Kooij is eigenaar van Kooij Marketing & Innovatie en verzorgt training en coaching op het gebied van marketing en businessmodel innovatie. Daarnaast geeft hij masterclasses bij het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) en is hij (gast)docent aan de Hogeschool Utrecht en examinator bij Essenzo Business School.

Specificaties

  • Uitgever
    Boom
  • Druk
    1
  • Verschenen
    mrt. 2022
  • Bladzijden
    504
  • Genre
    Management en managementtechnieken
  • Afmetingen
    245 x 174 x 37 mm
  • Gewicht
    1092 gram
  • EAN
    9789024447626
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Een werkweek van 4 uur

Een werkweek van 4 uur

Timothy Ferriss
€ 15,99
De moed om te leiden

De moed om te leiden

Sander Aarts
€ 22,99
Spreken in het openbaar

Spreken in het openbaar

Wim Daniëls
€ 20,00
Structuurjunkie-planner 2024/2025

Structuurjunkie-planner 2024/2025

Cynthia Schultz
€ 23,99