• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Het bromvliegeffect

Alledaagse fenomenen die stiekem je gedrag sturen

Eva van den Broek & Tim den Heijer

Alle bindwijzen en edities

Het bromvliegeffect

Alledaagse fenomenen die stiekem je gedrag sturen

Eva van den Broek & Tim den Heijer

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 23,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Het bromvliegeffect: kleine dingen met grote invloed op onze keuzes

• Hoe bespaart een vliegje in een wc duizenden euro’s aan schoonmaakkosten?
• Hoe zorgde een stipje ervoor dat duizenden Nederlandse studenten veel te veel geld leenden?
• En hoe scoren vrouwenversierders met behulp van drogerpluis?

Als iets schijnbaar kleins ongemerkt grote invloed heeft op ons gedrag heet dat het bromvliegeffect. En het treedt veel vaker op dan je denkt.

Gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer leren je de verschillende vormen van het bromvliegeffect te herkennen, de negatieve invloed ervan te vermijden en het op een goede manier te gebruiken. Op je werk, op school, in de winkel, op straat én thuis. Ook bekend van Linda.nl!

Beluister nu ook de Zoeken naar boeken-podcast over Het bromvliegeffect

Over Het bromvliegeffect:
'Met stip het leukste managementboek dat ik tot nu toe dit jaar heb gelezen! Zo'n boek dat razend interessant is en tegelijkertijd weet te verbazen, irriteren, laat lachen en herkenning oproept.' Daniëlle de Jonge, Managementboek

 

Eva van den Broek is gepromoveerd gedragseconoom en oprichter van Behavioural Insights Nederland. Ze zet gedragskennis in voor beter beleid en geeft regelmatig publiekslezingen.

Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Hij werkte 20 jaar in de reclamewereld voor de bekendste merken ter wereld, zoals Heineken en IKEA.



Eva van den Broek is gepromoveerd gedragseconoom en oprichter van Behavioural Insights Nederland. Ze zet gedragskennis in voor beter beleid en geeft regelmatig publiekslezingen.

Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Hij werkte 20 jaar in de reclamewereld voor de bekendste merken ter wereld, zoals Heineken en IKEA.

Specificaties

  • Uitgever
    Spectrum
  • Druk
    1
  • Verschenen
    mei 2021
  • Bladzijden
    240
  • Genre
    Psychologie
  • Afmetingen
    216 x 142 x 22 mm
  • Gewicht
    368 gram
  • EAN
    9789000374397
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

De kunst van mensen kennen

De kunst van mensen kennen

David Brooks
€ 23,99
Atomic Habits

Atomic Habits

James Clear
€ 15,00
De fontein, vier je leven

De fontein, vier je leven

Els van Steijn
€ 29,95
Liefdesbang

Liefdesbang

Hannah Cuppen
€ 25,00
Mindf*ck Challenges

Mindf*ck Challenges

Victor Mids
€ 27,50