• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Make, buy or ally?

bewust kiezen voor zelf doen, uitbesteden of samenwerken

Ivar Davids & Han Hendriks

Alle bindwijzen en edities

Make, buy or ally?

bewust kiezen voor zelf doen, uitbesteden of samenwerken

Ivar Davids & Han Hendriks

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 31,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

'Wat gaan we zelf doen (make), wat gaan we uitbesteden (buy) en met welke partijen gaan we samenwerken (ally)?' Dit zijn vragen waar veel organisaties mee spelen tijdens de transformatie richting 100% relevantie voor al hun stakeholders. "Make, Buy or Ally?" helpt je bij het maken van deze keuzes om als organisatie van de toekomst bestaansrecht te behouden. Het boek is opgebouwd rondom het 'strategic sourcing framework', een visie op het succesvol organiseren van al je bedrijfsactiviteiten. Het laat je ontdekken wat de specifieke kracht is van jouw organisatie en op welke punten je anderen nodig hebt om te kunnen excelleren. Hoe kun je de kernactiviteiten en de secundaire activiteiten het best organiseren? Door hier bewust bij stil te staan, kun je de prestaties van jouw organisatie aanzienlijk verbeteren. Topbestuurders en - ondernemers van onder meer KPN, Vopak, Suitsupply en Donkervoort gingen je voor. In dit boek onthullen ze welke keuzes zij maakten, hoe ze hun onderneming lieten groeien en voor welke uitdagingen zij stonden tijdens het transformatieproces. "Make, Buy or Ally?" is een bron van inspiratie voor ondernemerschap en creativiteit. Ivar Davids is Managing Partner bij Kirkman Company. Hij begeleidt organisaties bij het ontwerpen en implementeren van sourcingstrategieën, het creëren van nieuwe businessmodellen en samenwerkingsrelaties. Hierbij staat het bestaansrecht van een organisatie voor nu en in de toekomst centraal. Han Hendriks is Managing Partner bij Kirkman Company en begeleidt organisaties op een ondernemende wijze naar 'organisaties van de toekomst'. Daarnaast is hij verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en publiceert hij regelmatig artikelen en boeken over inkoop, sourcing en social enterprises.

Specificaties

  • Uitgever
    Eburon Business
  • Druk
    1
  • Verschenen
    jul. 2016
  • Bladzijden
    136
  • Genre
    Distributie en logistiek management
  • Afmetingen
    238 x 157 x 15 mm
  • Gewicht
    421 gram
  • EAN
    9789463010580
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Aanbesteden voor Dummies

Aanbesteden voor Dummies

Dickjan Braggaar
€ 26,99
Hoza

Hoza

Frans ten Horn
€ 25,65
Make, buy or ally?

Make, buy or ally?

Ivar Davids
€ 31,95
Handboek Aanbestedingspraktijk

Handboek Aanbestedingspraktijk

Hein van der Horst
€ 92,65
Carte de buzunar QRM

Carte de buzunar QRM

H. Gerrese
€ 14,95