• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

SLA Templates

a complete set of SLA templates

Bart de Best

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2017

    € 35,95

SLA Templates

a complete set of SLA templates

Bart de Best

Paperback | Engels
  • Niet leverbaar
€ 35,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Most important in providing a service is customer satisfaction with the delivered performance. Resulting from this satisfaction, the supplier will benefit from repurchases, market promotions and recurring revenue. But as a result of this customer satisfaction, perhaps the most important benefit for de supplier is the drive for his employees to enhance their knowledge and skills, in order to satisfy even more customers. This book describes the Service Level Agreement templates needed, in order to meet customer service level requirements. This book gives booth a template and an explanation for this template for all common service level management documents. The following templates are included in this book: • Service Level Agreement (SLA) • Underpinning Contract (UC) • Operational Level Agreement (OLA) • Document Agreement and Procedures (DAP) • Document Financial Agreements (DFA) • Service Cataloque • External Spec Sheets (ESS) • Internal Spec Sheers (ISS) • Service Quality Plan (SQP) • Service Improvement Program (SQP)

Drs. Ing. Bart de Best RI is vanaf 1985 werkzaam in de ICT. Hij heeft voornamelijk bij de top 100 van het Nederlandse bedrijfsleven en de overheid gewerkt en auteur van onder meer Acceptatiecriteria, Cloud SLA, Beheerarchitectuur en nog diverse andere titels. Ruim tien 12 jaar vervulde hij functies in alle fasen van de systeemontwikkeling, inclusief exploitatie en beheer. De laatste 14 jaar heeft hij zich toegelegd op het service management-vakgebied en vervult hij alle aspecten van de kennislevenscyclus van service management, zoals het schrijven en geven van trainingen, het adviseren van beheerorganisaties bij de inrichting, het verbeteren of uitbesteden van het beheer; het examineren van service managers en het reviewen en auditen van beheerorganisaties. Hij is op zowel HTS-niveau als universitair niveau afgestudeerd op het beheervakgebied.

Specificaties

  • Uitgever
    Vrije Uitgevers, De
  • Druk
    1
  • Verschenen
    sep. 2017
  • Bladzijden
    76
  • Genre
    Bedrijfsmanagement
  • Afmetingen
    290 x 206 x 8 mm
  • Gewicht
    344 gram
  • EAN
    9789492618030
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Engels

Gerelateerde producten

Superfijne klanten

Superfijne klanten

Jos Burgers
€ 20,99
De moed om te leiden

De moed om te leiden

Sander Aarts
€ 22,99
Last van het verleden

Last van het verleden

Caspar Cillekens
€ 24,95
Spreken in het openbaar

Spreken in het openbaar

Wim Daniëls
€ 20,00