• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

The day after tomorrow

hoe overleven in tijden van radicale innovatie?

Peter Hinssen

Alle bindwijzen en edities

The day after tomorrow

hoe overleven in tijden van radicale innovatie?

Peter Hinssen

Paperback | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 29,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van 'vandaag'. In dit boek laat Peter Hinssen ons kennismaken met pioniers die erin slaagden zich aan die veranderingen aan te passen en in hun innovatie voorbij vandaag en zelfs morgen te denken. Door zo ver vooruit te durven kijken, stuurden ze volledige industrieën een nieuwe richting uit.



The Day After Tomorrow beschrijft de businessmodellen van deze pioniers, de organisatieculturen, het talent, de mentaliteit en de technologieën die nodig zijn om ons succes in de 'Day After Tomorrow' zo groot mogelijk te maken. Dit is een boek dat je kijk op je eigen toekomst, die van je bedrijf en zelfs die van je kleinkinderen zal veranderen.



'Peter Hinssen heeft de manier waarop we bij Proximus naar innovatie kijken grondig veranderd. Hij leerde ons niet enkel naar vandaag te kijken, maar ook naar kansen voor de toekomst. Een aanrader voor iedereen die wil begrijpen wat de 'Day After Tomorrow' zal brengen.' - Dominique Leroy, CEO Proximus



'In tijden van machine learning moeten wij, mensen, juist meer leren dan ooit. Daarvoor zijn we op zoek naar visionairs, die inzicht hebben én helder en inspirerend zijn. Peter Hinssen is zo iemand.' - Alexander De Croo, Vicepremier en Minister van Ontwikkelingssamenwerking, Digitale Agenda, Telecom & Post



'The Day After Tomorrow is een reisgids voor het regenwoud van de radicale innovatie innovatie: bijzonder nuttig bij het voorbereiden van de reis, maar ook een must om niet te verdwalen.' - Thomas Leysen, Voorzitter KBC, Umicore & Mediahuis



Trefwoorden: Businessmodel markt talent attitude bedrijfsstructuur cultuur organisatie Peter Hinssen

Specificaties

  • Uitgever
    Lannoo Campus
  • Vertaler
    Erik Ros
  • Druk
    1
  • Verschenen
    okt. 2017
  • Bladzijden
    200
  • Genre
    Management en managementtechnieken
  • Afmetingen
    246 x 178 x 21 mm
  • Gewicht
    628 gram
  • EAN
    9789082542257
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

De moed om te leiden

De moed om te leiden

Sander Aarts
€ 22,99
Spreken in het openbaar

Spreken in het openbaar

Wim Daniëls
€ 20,00
Structuurjunkie-planner 2024/2025

Structuurjunkie-planner 2024/2025

Cynthia Schultz
€ 23,99
Waarom vrouwen minder verdienen

Waarom vrouwen minder verdienen

Sophie van Gool
€ 17,50