• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Communicatiestrategie

Wil Michels

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 41,50
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

• Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën; • geschreven door de auteur van het Communicatie handboek; • sterke balans tussen theorie en praktijk. Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederlandstalig boek dat communicatiestrategie écht concreet toepasbaar maakt. Een effectieve communicatiestrategie geeft focus en zorgt voor consistentie in de communicatie. Daarbij moet een strategie een organisatie en opdrachtgevers inspireren om aan de slag te gaan. In het eerste deel van Communicatiestrategie maken studenten kennis met de basis van communicatiestrategie. Zij gaan in op de analyse van de context en ontdekken de belangrijkste analysetools. Het tweede deel behandelt maar liefst twaalf verschillende strategieën, zoals de Fanstrategie en de Ambassadeursstrategie. Allemaal compleet uitgewerkt met canvassen, modellen en schema’s! In deze vernieuwde, vierde editie is veel feedback vanuit het werkveld verwerkt. Honderden professionals volgden de workshops van Wil Michels. Dit resulteerde in de toevoeging van nieuwe analysetools en nieuwe strategieën. Communicatiestrategie is met name geschikt voor marketing- en communicatieopleidingen in het hbo en is ook onmisbaar voor de professional. Het boek wordt in het hbo vanaf de propedeuse gebruikt, maar sluit in het bijzonder aan op de hoofdfase. Op de ondersteunende website vinden studenten opdrachten en een strategiespel, waarmee zij de oefenstof op een aansprekende manier in de praktijk kunnen brengen. Docenten kunnen er terecht voor collegesheets en de figuren en tabellen uit het boek. Dit boek is ook beschikbaar als e-book via het platform Bookshelf (URL TOEVOEGEN: https://bookshelf.nl/). Zoek het E-ISBN van dit boek » (URL invoegen: https://www.noordhoff.nl/hoger-onderwijs/overzicht-e-isbns) Drs. Wil Michels is directeur van communicatiebureau Michels Communicatie in Eindhoven. Hij ondersteunt bedrijven met name in creatief denken en communicatiestrategieën. Ook werkt Michels als docent bij Fontys Hogeschool Communicatie en is hij docent en examinator bij Open Universiteit, SRM Opleidingen en Kluwer Vlaanderen. Daarnaast geeft Michels workshops bij Logeion en Kluwer.

Specificaties

  • Uitgever
    Noordhoff
  • Druk
    4
  • Verschenen
    aug. 2021
  • Bladzijden
    260
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    240 x 170 x 17 mm
  • Gewicht
    547 gram
  • EAN
    9789001292805
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Superfijne klanten

Superfijne klanten

Jos Burgers
€ 20,99
The brand power manifesto

The brand power manifesto

Abigail Baldwin
€ 22,95
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€ 34,99
Alles voor de sport

Alles voor de sport

Leo AQUINA
€ 24,95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50