• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Handboek E-commerce

E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis

Patrick Petersen

Handboek E-commerce
Handboek E-commerce

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2019

    € 24,50

Handboek E-commerce

E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis

Patrick Petersen

Paperback | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 24,50
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart, Michel Schaeffer, Prof. dr. Cor Molenaar, Alex Bloemendal, Drs. Hans Molenaar en Alexander van Slooten – en is voorzien van augmented reality lagen. Het toekomstgerichte, kleurrijke boek kent 1000+ bijlagen en sociale media kanalen die dagelijks worden geüpdated. Het boek is een crossmediale beleving en neemt de lezer - op basis van cases, onderzoeken, modellen en de praktijk - mee in de wereld van E-commerce 4.0. Het veelzijdige handboek helpt de ondernemer, webshophouder, E-commerce, marketing en communicatie -manager en de student een winnend E-commerce Strategie Plan (EcSP) te construeren. De E-commerce marketing strategie wordt opgebouwd aan de hand van praktische voorbeelden, inspiratie door experts, modellen en heldere stappen. Om E-commerce 4.0 goed toe te kunnen passen is actuele kennis van het optimaliseren van de Customer Journey Mapping en cross-conversie-optimalisatie belangrijker dan ooit. Het boek gaat uitgebreid in op de moderne waarde creatie en sell-side van de toekomstige E-business omgeving op basis van onderscheidende waarde creatie gelinkt aan de gloednieuwe Waardeketen 2020. Ook is er veel aandacht voor promotie op basis van een moderne E-commerce Marketingmix van 20 P’s, REAN en het toepasbare 4C-model van Commerce, Consumenten-gedrag, Channels en Conversie. Uniek aan dit boek: • De beste experts op gebied van E-commerce 4.0 en E-business 2020 • Crossmediaal, augmented reality lagen en 1000+ bijlagen • Actueel en toekomstbestendige E-commerce marketing inzichten • Een duidelijke structuur en planopbouw (E-Commerce Stratetegie Plan) • Inspiratie door de beste E-commerce experts uit Nederland en België Inclusief bijbehorende website met extra materiaal! www.handboekecommerce.nl Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=qnDT2w72dDw

Specificaties

  • Uitgever
    Boom
  • Druk
    1
  • Verschenen
    feb. 2019
  • Bladzijden
    304
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    240 x 170 x 19 mm
  • Gewicht
    724 gram
  • EAN
    9789024401727
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

The brand power manifesto

The brand power manifesto

Abigail Baldwin
€ 22,95
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€ 34,99
De CX Travel Guide

De CX Travel Guide

Nienke Bloem
€ 32,95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99