• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Relatie Renaissance

Stef Verbeeck

Alle bindwijzen en edities

Relatie Renaissance

Stef Verbeeck

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • I.v.m. Pinksteren: voor maandag 29-5 19h15h besteld, woensdag 31-5 geleverd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 32,00
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in een postpandemische wereld vol uitdagingen moeten veel merken vechten voor elke klant of aanwerving. Zonder het te beseffen zijn veel bedrijven zo inwisselbare leveranciers van producten en diensten geworden die compleet vervreemd zijn van hun doelgroepen. In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Tegelijk biedt hij de beproefde methodes aan om van merken weer echte lovebrands te maken met behulp van vijf universele deugden, die hij uitvoerig illustreert aan de hand van recente onderzoeken, statistieken, voorbeelden en inzichten. Relatie Renaissance is een pleidooi om je merk op basis van emotionele en menselijke interacties weer op te waarderen tot een waardevolle partner in een relatie op lange termijn. Stef Verbeeck is merkstrateeg en managing partner bij Pavlov. Al meer dan twintig jaar begeleidt hij organisaties – van start-ups tot multinationals – bij het waardevol optimaliseren van hun merk. Daarnaast is hij een ervaren keynotespreker rond branding en klantbeleving en is hij auteur van Mensen als Merken (2010), Personal Branding (2013), Career Branding (2013) en Brandhacking (2020).

Specificaties

  • Uitgever
    Pelckmans
  • Druk
    1
  • Verschenen
    feb. 2023
  • Bladzijden
    200
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    242 x 162 x 18 mm
  • Gewicht
    511 gram
  • EAN
    9789464019469
  • Paperback / Ingenaaid
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Maken en raken

Maken en raken

Perry ten Hoor
€ 25,00
De ontspannen ondernemer

De ontspannen ondernemer

Mira Saia
€ 25,00
Women in Tech

Women in Tech

Laurence Jacobs
€ 32,00
De strategische businessmarketeer

De strategische businessmarketeer

Frank Faassen
€ 34,99
Marketingcommunicatie

Marketingcommunicatie

Patrick De Pelsmacker
€ 74,95